.

.

מדפסת Phomemo M04S מדפסת ניידת- Bluetooth מדפסת מדבקה תרמית ללא דיו עם 3 גלילים נייר תרמי דבק עצמי לבן לטקסט, הערות, תזכיר, צילום, רשימת מטלות.

מדפסת Phomemo M04S מדפסת ניידת- Bluetooth מדפסת מדבקה תרמית ללא דיו עם 3 גלילים נייר תרמי דבק עצמי לבן לטקסט, הערות, תזכיר, צילום, רשימת מטלות.

ILS 0.33

כמות
בטופס נגיש להזמנה

Phomemo M04 S מדפסת מדפסת מדפסת גרסה חדשה מדפסת צילום תרמית, תמיכה 53 מ"מ/80 מ"מ/110 מ"מ רוחב הדפסה ורזולוציה גבוהה 304 DPI מבהירה את ההדפסה, אידיאלית לסיוע למידה, הערות לימוד, יומן, כיף, עבודה וכו ' תמיכה ב -12 שפות. 3 גדלים הדפסת רוחב מתאים להדפסת טקסט, מסמכים, תוויות ומטרות אחרות, יותר מ- 30+ סוגי נייר., תמיכה ב -11 שפות לאומיות, 50+ גופנים, ניתן להשתמש במאות דפוסים בחינם, ולעדכן מדי חודש. לא דיו או מחסנית נדרשים, M04 S מגיע עם גליל נייר תרמי כדי להדפיס את מה שאתה צריך. 【אפליקציה רב פונקציונלית】 מדפסת Phomemo M04 S תואמת ל- i OS Android Phone & PAD, הורידה את האפליקציה "Phomemo" ולחבר את המדפסת באפליקציה, אתה יכול להדפיס תמונות, דפי אינטרנט, מסמכים (Word, Txt, PDF), תוויות וכו ' . 【שימוש נרחב】 רוחב נייר תרמי מרובה פוממו לבחירה, מסמכי משרדים, אחסון ביתי, חומרי למידה, חומרי חינוך בוקר, מחברת DIY, ספר אלבומים יצירתיים, פוממו M04s יכולים לענות על צרכי ההדפסה, אך גם אידיאל טוב ליל כל הקדושים, יום חג ההודיה , חג המולד והפסטיבל נוכחים בפני ילדים, משפחה וחברים. בחר בחופשיות את סגנון הנייר האהוב עליך. 【משך זמן ונוחות ארוכים】 עם סוללה נטענת של 2600 מיליאמפר / ש"ח נטענת ונטענת עם מדפסת תרמית מסוג C-C, M04 S יכולה להדפיס ברציפות למשך 5 שעות, והיא יכולה לשמש למשך 3 חודשים בתשלום יחיד, אשר מוציאים אותך הבעיה של רכישת סוללות ארוכת טווח והחלפה.

המאפיינים העיקריים

בחירת הקונה