.

.

רוכסן מתכת של Lmahap, רוכסן קצה סגור, רוכסן סליל, רוכסן סליל ניילון של 10 מטר עם 20 משיכות רוכסן לתפירה לבגדי בגדי ספורט.

רוכסן מתכת של Lmahap, רוכסן קצה סגור, רוכסן סליל, רוכסן סליל ניילון של 10 מטר עם 20 משיכות רוכסן לתפירה לבגדי בגדי ספורט.

ILS 0.67

כמות
בטופס נגיש להזמנה

חומר : אורך ניילון : 10 מטר/Lot Color : לבן/שחור/אדום/ירוק/כחול/חום אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. תודה שבאת, מאחל לך חיים מאושרים !. אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. מיושם בעיצוב ספיגת הלם, שיני הרוכסן מסודרות זה בזה, ומשטח השיניים הוא שווה וחלק, כך שקל למשוך את הרוכסן; רוכסנים תפירה עשויים מחומר באיכות גבוהה, קלטת פוליאסטר לאורך זמן ומחוון נעילה אוטומטי יציב, עמיד ואמין; קל לשימוש - קל מאוד להתקנה ולהשתמש בו למתחילים. מה שאתה צריך זה רק לתפור אותו על הבגדים שלך, ותוכל לבחור את החלק המתאים שלך להתקנתו; שימוש נרחב : ניתן לתפור בשמלות ילדים, מעילים, כריות, תרמיל, אוהל, שק שינה, שקיות בית ספר, כיסוי ספה; ניתן לקשט גם כקישוטים צבעוניים למוצרי DIY;. מה שאתה צריך זה רק לתפור אותו על הבגדים שלך, ותוכל לבחור את החלק המתאים שלך להתקנתו; שימוש נרחב : ניתן לתפור בשמלות ילדים, מעילים, כריות, תרמיל, אוהל, שק שינה, שקיות בית ספר, כיסוי ספה; ניתן לקשט גם כקישוטים צבעוניים למוצרי DIY;.מיושם בעיצוב ספיגת הלם, שיני הרוכסן מסודרות זה בזה, ומשטח השיניים הוא שווה וחלק, כך שקל למשוך את הרוכסן; רוכסנים תפירה עשויים מחומר באיכות גבוהה, קלטת פוליאסטר לאורך זמן ומחוון נעילה אוטומטי יציב, עמיד ואמין; קל לשימוש - קל מאוד להתקנה ולהשתמש בו למתחילים.

המאפיינים העיקריים

בחירת הקונה