.

.

מדשאה קון אברוף לעיצוב פריסת חופשה פריסה יצירתית מנטה קנים קישוט לקישוט סוכרייה על מקל פסטיבל מלאכותי מסלול גינון מסלול חימר פולימר מיני אורן עצי חג המולד לחג המולד.

מדשאה קון אברוף לעיצוב פריסת חופשה פריסה יצירתית מנטה קנים קישוט לקישוט סוכרייה על מקל פסטיבל מלאכותי מסלול גינון מסלול חימר פולימר מיני אורן עצי חג המולד לחג המולד.

ILS 28.59

כמות
בטופס נגיש להזמנה

חומר : עץ חג המולד מעוטר PVC - מלאכת עץ חג המולד בשולחן העבודה עם סוכריות מזויפות עליה, ויוצרת אפקט חזותי מושלם אלינו עץ חג המולד קליי Christmas Man Gingerbread Man The Desktop Tree הוא חי ויפה, עם בסיסים חסונים, קל לגרום לו לעמוד, העניקו לביתכם אפקט חזותי נפלא. אתה יכול להשתמש בהם כדי לייפות את השולחן שלך, תצוגת מלאכה, חלון, מלון, חנות או תפאורה ביתית. מתנות לקישוט חג המולד- מעוצב עם סוכריות מזויפות שונות, קישוט עץ חג המולד הזה מעודן ומושך לילדים. עץ חג המולד של זנגוויל- מתנות לאחרים : עצי ממתקים אלה הם מתנות יפות לבני משפחתכם, חברים, שכנים, קרובי משפחה ואפילו עמיתים; אלה מציעים מגוון רחב של מבטאים ביתיים מחדרי חדר שינה, מטבח או חתיכות חיצוניות דקורטיביות עבורך.עץ חג המולד בשולחן העבודה- מלאכת עץ חג המולד שולחנית עם סוכריות מזויפות עליה, ויוצרת לנו אפקט חזותי מושלם. החבילה כוללת מאפייני תפאורה שולחניים של 1 x - השתמש במלאכת עץ חג המולד הזו כאל תצלום לצילום כמה תמונות טובות לקישוטים לחג המולד. עץ חג המולד מעוצב בצורת עץ עם צורת ממתקים, יצירתיים ומקסימים. עץ חג המולד מעוצב בצורת עץ עם צורת ממתקים, יצירתיים ומקסימים. עץ חג המולד של זנגוויל- מתנות לאחרים : עצי ממתקים אלה הם מתנות יפות לבני משפחתכם, חברים, שכנים, קרובי משפחה ואפילו עמיתים; אלה מציעים מגוון רחב של מבטאים ביתיים מחדרי חדר שינה, מטבח או חתיכות חיצוניות דקורטיביות עבורך. מתנה לחג המולד- ניתן לשלב אותה עם עצי אורן, אנשי שלג, איילים, כסאות, מנורות או קישוטים אחרים ליצירת אווירת חורף שמחה. עץ ממתקים לחג המולד- ✨ אתה יכול גם לבועות, בובות ומלאכות קטנות (לא כלולות) ליצירת מגוון של סצינות חורף, יער וחיים. עץ ממתקים לחג המולד- ✨ אתה יכול גם לבועות, בובות ומלאכות קטנות (לא כלולות) ליצירת מגוון של סצינות חורף, יער וחיים.

המאפיינים העיקריים

בחירת הקונה