.

.

תבנית אקרילית, חיי שירות ארוכים תבנית אקרילית עשה זאת בעצמך, מתנות אקריליות למלאכה ביתית עשה זאת בעצמך

תבנית אקרילית, חיי שירות ארוכים תבנית אקרילית עשה זאת בעצמך, מתנות אקריליות למלאכה ביתית עשה זאת בעצמך

ILS 9.26

כמות
בטופס נגיש להזמנה

מומלץ לחתוך עור קשה, כמו עור צמחי, עם מרצע לאורך קו התבנית, או לחתוך ישירות בעזרת סכין עורשקוף אקריליק תבנית הוא עמיד כלי לחיתוך מדויק, מאוד מתאים לחיתוך עור דפוסים. שקוף אקריליק תבנית הוא עמיד כלי לחיתוך מדויק, מאוד מתאים לחיתוך עור דפוסים4. זה אקריליק תבנית הוא קל לחסוך, ויכול לשמש במשך זמן רב, לא קל לשבור2. אתה יכול להשתמש במודל זה כדי להפוך כרטיס תיק או מטבע ארנק, אשר הוא מיוחד אמנותמפרט : סוג פריט : אקריליק תבניתחומר : אקריליקפונקציה : את תבנית יכול לשמש כדי להפוך כרטיס תיקסיים סגנון : כרטיס תיקחומר תיאור : כ. אתה יכול להשתמש במודל זה כדי להפוך את תיק כרטיס או ארנק מטבעות, שהוא מלאכה מיוחדת. מצויד שכבה של קראפט נייר כדי למנוע התנגשות ושריטות במהלך תחבורה5. זה אקריליק תבנית הוא קל לחסוך, ויכול לשמש במשך זמן רב, לא קל לשבור.62 סנטימטר / 2 ~ 3 אינץ ' (לעיון בלבד)הצעות לשימוש : 1.1 ב רשימת אריזה : 4 איקס תבנית אקריליק. באמצעות באיכות גבוהה אקריליק חומר, חסון ועמיד ארוך שירות חיים3. עבור כמה עור מעובד על ידי מלאכת יד מיוחדת, קליפת המוח לא יכול להיות מסומן עם ינשוף, אז זה צריך להיות לחתוך עם כסף מילוי עט משיכות. מצויד בשכבה של נייר קראפט למניעת התנגשות ושריטות במהלך ההובלה. שימוש באיכות גבוהה אקריליק חומר, חסון ועמיד ארוך שירות חיים.

המאפיינים העיקריים

Item Type:
Acrylic Template
Material:
Acrylic
Function:
The template can be used to make card bag
Finished Style:
Card bag
Material Description:
Approx. 5.08 ~ 7.62cm / 2 ~ 3in(for reference only)
Suggestions for Use:
1. Hard leather, such as vegetable leather, is recommended to be cut with an awl along the pattern line, or directly cut with a leather knife.:
2. For some leather processed by special crafts, the cortex cannot be marked with an awl, so it needs to be cut with silver refill pen strokes.:
Size:
Approx. 3.7 x 0.6cm / 1.5 x 0.2in
4cm / 1.6in:
7 x 10.3cm / 2.8 x 4.1in:
10 x 10.3cm / 3.9 x 4.1in:
Package List:
4 x Acrylic Template :

בחירת הקונה